Rólam

Pár sor rólam

Dr. Bernáth Vivien Fogorvosi diplomáját a Debreceni Egyetemen szerezte.

Az egyetem után rezidensként folytatta tanulmányait a Semmelweis Egyetemen, ahol Konzerváló Fogászatból és Fogpótlástanból szakvizsgázott. Szakmai fejlődését, folyamatos továbbképzésekkel tartja naprakészen.

A két szakterületen belül leginkább a rágó-őrlő régió helyreállítása áll hozzá közel, mind a direkt egy ülésben történő tömésekkel, mind pedig különböző kisebb- nagyobb fogpótlásokkal. Ehhez természetesen a rágóizületi problémák orvoslása is szorosan hozzátartozik. Emellett mindennapi munkájának fontos részét képezi a front régió esztétikus helyreállítása.

Praxisának és hitvallásának része a gyermekek ellátása is, úgy gondolja, hogyha már kisebb kortól végig kísérhetjük, irányításunk alatt tarthatjuk az állkapcsok, fogak fejlődését, a megfelelő szájhigiéné kialakulását, felnőttként már minimális problémával kell szembenéznie a korábbi ‘kis’ pácienseknek.

Az aktuális szakmai elvek követésén kívül a másik legfontosabb dolog kezelései során, hogy meghallgassa, megértse pácienseinek igényeit és azokat előtérbe helyezve közös nevezőt találjanak az ellátással kapcsolatban.
Célja a kompromisszum és fájdalommentes kezelés.

Mindezek nem jöhetnek létre, hogyha a kölcsönös bizalmi kapcsolat nem alakul ki orvos-páciens között, erre mindig különös figyelmet fordít!

„Odaadásom legjobb tükre, egy magabiztossá vált páciens, akinek a mosolyával együtt életminőségét is sikerült megváltoztatnom. Én ebben hiszek és ezért dolgozom. „